Hijsoplossingen verhogen de industrienormen in het jaaroverzicht van 2023

Mennens Cleanroom Cranes is onderdeel van de Lifting Solutions Group van Axel Johnson International. In het jaaroverzicht van 2023 deelt Axel Johnson de mooie resultaten van de groep.

In een jaar gekenmerkt door aanzienlijke uitdagingen en buitengewone prestaties heeft Axel Johnson International’s Lifting Solutions niet alleen aan de verwachtingen voldaan, maar ook nieuwe benchmarks voor de sector gezet. Het Jaaroverzicht 2023 laat met trots zien hoe Lifting Solutions de normen op het gebied van veiligheid, innovatie en efficiëntie in de wereldwijde hijsindustrie blijft verhogen.

Met een uitgebreid portfolio aan hijsapparatuur en staalkabeldistributeurs blijft Lifting Solutions toonaangevend in de sector. Het afgelopen jaar heeft de groep zijn bereik uitgebreid en is nu actief in 19 landen en bedient diverse sectoren, waaronder hernieuwbare energie, de bouw en industriële productie. Deze wereldwijde aanwezigheid vergroot niet alleen hun impact, maar stelt Lifting Solutions ook in staat internationale inzichten en expertise te benutten, waardoor hun serviceaanbod verder wordt uitgebreid.

"We zijn niet alleen leveranciers van hijsapparatuur; we zijn pioniers die hogere normen stellen voor een duurzame en efficiënte hijsindustrie", zegt Mattias Jaginder, aankomend MD van Lifting Solutions in 2023, die een visie heeft om onze groep naar nog grotere innovatie en uitmuntendheid te sturen.

Hoogtepunten voor 2023 zijn onder meer de integratie van geavanceerde digitale oplossingen en een versterkte inzet voor duurzaamheid. Deze initiatieven weerspiegelen de voortdurende inspanningen van de groep om niet alleen te voldoen aan de milieu- en veiligheidsnormen, maar er ook een leidende rol in te spelen. In de review wordt gedetailleerd beschreven hoe onze Lifting KnowHow ons dagelijks werk vanuit deze aspecten verbetert en ons op dezelfde manier helpt om de best mogelijke oplossing voor onze klanten te bieden.

Op financieel vlak rapporteerde Lifting Solutions een recordjaar, met een opmerkelijke stijging van de jaaromzet als gevolg van een sterke ontwikkeling en groei. Dit succes wordt toegeschreven aan de diepgaande expertise van de bedrijven en de hoge ambities die voortdurende verbeteringen in hun klantenaanbod stimuleren.

Nu we 2024 ingaan, is Lifting Solutions klaar om zijn groei en innovatie voort te zetten. Met een diepgaande kennisbasis en een duidelijke visie voor de toekomst is de groep goed toegerust om de uitdagingen van een veranderend marktlandschap aan te gaan en uitzonderlijke waarde aan haar klanten te blijven leveren.

🔗 Bekijk het jaaroverzicht hier